Portfolio blogger

Friss topikok

Portfolio hírbox

2011.03.09. 14:01 Szobonya Péter

A tőke házhoz jött - a miskolci rendezvényről

Néhány napja írtam arról, hogy a Magyar Kockázati és Magántőke Egyesület Miskolcon szervez egy rendezvényt, ahol érdeklődők megismerkedhetnek a kockázati tőkével, találkozhatnak befektetőkkel, tanácsadókkal. Nos a rendezvény tegnap szépen lezajlott, és gondoltam egy megjegyzést szentelek a személyes tapasztalataimnak.

Pozitívumok:

  • jók voltak az előadások, lehetett hasznos dolgokat kicsipegetni belőlük; nekem különösen a Nanoform Kft. (a DBH Investment egyik új befektetése) vezetőjének előadása tetszett, nagyon izgalmas volt amit a nemzetközi gyógyszerpiacról mondott;
  • voltak érdeklődők megfelelő számban; se túl sokan, se túl kevesen;
  • a Palota Szálló Lillafüreden gyönyörű hely; belülről még sosem láttam;

Negatívumok:

  • Miskolcon a Lillafüredre vezető út fel volt túrva, valami villamosfelújítás lehetett, és nem is voltak rendesen kitáblázva a helyettesítő útvonalak (vagy csak én voltam vaksi; de a végeredmény szempontjából tökmindegy) úgyhogy elég sokat bolyongtam össze-vissza, mire kitaláltam;
  • kár hogy egy napon volt ezzel a rendezvénnyel, mindkét helyre szívesen elmentem volna; na de mindegy, majd máskor (juteszembe: valaki be tudna róla számolni, hogy milyen volt? akár kommentben, akár egy külön cikkben)

Nekem az a véleményem, hogy ha valaki az ismeretterjesztés nehéz fájába vágja a fejszéjét, mint most a HVCA, annak fel kell készülnie arra, hogy nem fog gyors és látványos sikereket elérni; de az ilyen és ehhez hasonló rendezvényekkel lehet azt elérni, hogy Magyarországon a vállalkozói szféra minél többet megtudjon a kockázati tőkéről.

1 komment

Címkék: rendezvény egyesület portfolioblogger hvca magyar kockázati és magántőke egyesület


A bejegyzés trackback címe:

https://kockazatitoke.blog.hu/api/trackback/id/tr662724778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szabomorvai 2011.03.09. 15:11:23

Mit mondott a Nanoform vezetője a nemzetközi gyógyszerpiacról??
süti beállítások módosítása