Portfolio blogger

Friss topikok

Portfolio hírbox

2013.11.06. 18:20 Szobonya Péter

Menni vagy merni? – Egy startupper lehetőségei Magyarországon

jovokepp_logo_white_nu.pngA fenti címmel szervez egy rendezvényt a Jövőképp -- Fiatalok Magyarországért! Egyesület, amelyre engem is meghívtak, hogy előadóként, kerekasztal-beszélgetőként vegyek részt. A meghívás nagyon megtisztelő, természetesen el is fogadtam, és örömmel veszek rajta részt; mint a legtöbben, én is vagyok annyira hiú, hogy örülök ha valaki kíváncsi a véleményemre.

Az Egyesületet ugyan nem ismerem igazán jól, de úgy látom nagyon érdekes témák köré szerveznek rendezvényeket (avagy rendeznek szervezményeket): drogpolitika, házasság-párkapcsolatok, korrupció, jogállamiság stb. Aki ráér, és érdekli a téma ne felejtsen el regisztrálni!

A menni vagy itthon boldogulni kérdésben én magam sarkosan itthon-párti vagyok, de nem feltétlenül a gazdasági racionalitás talaján, hanem inkább azon az alapon, amit nálam jobban megfogalmazott Hofi Géza az 1992. szilveszteri kabaréjában, abban a jelenetben, amikor a rendszerváltás után Amerikából hazajövő és magát ünnepeltető művésznőnek mond: "Évike, mi meg el se mentünk!"

Az alábbi felvételen 4:49-től. 

Szólj hozzá!

Címkék: startup egyesület hofi induló vállalkozás portfolioblogger jövőképp


A bejegyzés trackback címe:

https://kockazatitoke.blog.hu/api/trackback/id/tr455618316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása