Portfolio blogger

Friss topikok

Portfolio hírbox

2013.01.04. 11:02 László Tóth

Budapest Boost, ahogy én láttam

Budapest Boost előadás.jpg

Egy régi adósságom szeretném most ezzel az írásommal törleszteni. 1 hónappal ezelőtt részt vettem a Budapest Boost rendezvényen, amely tulajdonképpen a "The Lean Startup Conf” élő közvetítése volt. Mikor meghívást kaptunk a rendezvényre, azt hittem, hogy majd elmegyünk, megnézünk egy közvetítést, örülünk, hogy okosodtunk, élőben láttunk és hallottunk olyan érdekes embereket, mint Eric Ries vagy Marc Andreessen, felállunk, mindenki kezet ráz a mellette ülővel, majd hazamegyünk, és kész. Na, de nem így lett!

Épp egy megbeszélésről siettem az Oktogontól nem messze lévő "The Hub" nevű co-working helyre, amely helyet adott a rendezvénynek. Kicsit késésben voltam, de szerencsére tudtam merre kell menni, mivel Dehelán Gábor, a The Hub egyik alapítója még nyáron mesélt nekünk a terveikről, és meg is mutatta a helyet. Na, amit már belépve láttam, hogy sokat változott és alakult a hely, és lehet a koncepció is Gáboréknál. Nagyon profi lett, nekem nagyon tetszett. Egész komoly dolgok sülhetnek itt ki, ha minden összejön (aminek szurkolok is).

Budapest Boost szervezők.jpg

A másik, ami feltűnz, hogy a megszokott arcok mellett új embereket is lehetett látni (bár lehet, hogy csak nekem voltak újak). Ez annak is köszönhető, hogy a "A BudapestBoost egy friss közösség a budapesti startup világban, amit különböző szakmai háttérrel és tapasztalattal rendelkező szakemberek hoztak létre azzal a céllal, hogy önkéntes munkára alapozva új kapukat nyissanak meg a startup ökoszisztéma kollektív építésére" (idézet a rendezvény sajtóanyagából). Minket is Szeles Gábor, a MedMan Solutionstól hívott meg, mint a rendezvény egyik szervezője, de ott volt például Lévai Richárd online marketing szakember, akinek hírlevelére jómagam is fel vagyok iratkozva. (Nem hittem volna, hogy épp egy ilyen rendezvényen fogok vele összefutni.) Emellett a rendezvény létrejöttében nagy szerepet vállalt még a GF Social Media, Kürt Akadémia vagy épp a Shiwaforce.com. (a szervezők láthatók a fenti képen)

Persze lehetett startupperekkel, befektetőkkel, vagy az ebben a világban mozgolódó emberekkel is találkozni az este folyamán. A JEREMIE II friss nyerteseként a Core Venture képviselői is beköszöntek az estére, illetve a Primustól is eljöttem páran. (Akkor még hivatalosan nem lehetett tudni, hogy elindítják a saját inkubátor programjukat, de azért már jópáran erről sugdolóztak.) Ment persze a networking, értelmes emberekkel értelmes dolgokról lehetett beszélgetni, szóval rendben volt a rendezvény. Ahhoz képest, hogy egy új csapat állt mögé, a színvonallal vagy az estével szerintem semmi baj nem volt.  

Ami csak később esett le nekem, és nagyon szimpatikus volt, hogy Budapest mellett Szeged is csatlakozott a "Boost mozgalomhoz", így az ottani startup közösség is élőben nézte a Lean Startup konferencia közvetítését. Na végre! Itt volt az ideje, hogy Budapest mellett máshol is aktivizálják magukat a startup közösségek. Szerencsére egyre többet hallani például debreceni rendezvényekről is, de erről máskor többet írok majd Nektek.

Egyszóval jó volt az este. Érdekes előadásokat lehetett hallgatni, jókat lehetett beszélgetni, úgyhogy mindenki tudott a maga számára érdekes elfoglaltságot találni. Kíváncsian várom lesz-e folytatás, mindenesetre azt lehet látni, hogy az esemény facebook oldala most is él, szóval ismét csak bizakodó vagyok :)

Szólj hozzá!

Címkék: rendezvény startup 2013 boost portfolioblogger


A bejegyzés trackback címe:

https://kockazatitoke.blog.hu/api/trackback/id/tr64996843

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása