Portfolio blogger

Friss topikok

Portfolio hírbox

2014.07.02. 12:38 Szobonya Péter

Hűségprogram okostelefonon - uStamp

uStamp.pngAz elmúlt egy-két évben több olyan startupról is hallottunk ("a látóterünkbe került", hogy rendvédelmi szakzsargonnal színesítsem ezt a kis írást), amelyek a célja az volt, hogy a hűségprogramokat okostelefonra tereljék. Most Budapesten elsőként élesben az uStamp indul, akik Ukrajnában, Lettországban és Svédországban már piacra léptek. 

Az uStamp applikáció egyelőre a budapesti felhasználókat célozza. Az alkalmazás alkalmazásával (mondaná egy szómágus) a felhasználók a kedvenc éttermükbe, kávézójukba vagy bárjukba való visszatérésükért kapnak jutalmazást, amivel ezek a vállalkozások is könnyebben bővíthetik vendégkörüket és tarthatják meg hűséges klienseiket. Az eddigi hűségkártya programokhoz képest az újdonság az, hogy a látogatások rögzítése okostelefonon QR kód segítségével történik, és az említett jutalom ajándék ételtől kezdve italon, fagylalton, pizzán keresztül ajándék masszázsig szinte bármi lehet.

Az uStamp Loyalty App Magyarországnak köszönhetően mától egy sor ismert budapesti üzletben, étteremben, kávézóban vagy szépségszalonban próbálhatják ki a vásárlók az új hűségprogram szolgáltatását. Az uStamp ingyenesen letölthető a magyar App Store és Google Play áruházakból, és hamarosan érkezik Windows Phone-ra is.  

A uStamp alapító csapata, Shehryar Piracha (a Kupon Világ alapítója) és Csapó Zsolt (a Foodpanda alapítója) kiemelt jelentőséget tulajdonít a vásárlói hűségnek egy vállalkozás működésében. “Nagy lehetőséget látunk a magyar piacon az innovatív hűségprogram megoldásokban. Elengedhetetlen fontosságú a vendég lojalitása, amit például a kuponos oldalak nem céloztak meg.” – mondta Shehryar Piracha, aki több közösségi vásárlói oldalnál is szerzett tapasztalatokat. “ Felhasználóink száma hétről-hétre növekszik. Egyelőre a budapesti felhasználók számára igyekszünk megteremteni a legjobb élményt, de hamarosan szeretnénk más magyar városokban is elérhetővé tenni a szolgáltatást.” – tette hozzá Csapó Zsolt.

Hogy hol ebben az üzlet? Nem tudom, de elég nehéz kérdés.

  • cég honlapja szerint az uStamp díja a hűségprogramban felajánlott (pontosabban: elnyert) jutalom névértéke; gondolom ez azt jelenti, hogy ha a törzskocsmámban kitalálnak egy olyan hűségprogramot, amelyben minden ötödik sört ingyen kapom, akkor ez öt sörönként két további sör árába kerül a helynek: egy amit ingyen megiszok, és mégegy, amit az uStamp iszik meg (vagy kapja meg az árát). Ez a tipikus papírkártyás hűségprogramot váltaná ki, de ahhoz azé ölég drága.

  • Külön díjért az appot vszleg vmilyen push kommunikációra, reklámra is használhatják a résztvevő kereskedők; de ha ebből túl sok lesz, azzal megutáltatják az egészet a felhasználókkal.

  • Ezen felül elképzelhető, hogy arra is utaznak (miért ne?), hogy a fogyasztási szokásokról nyerhető adatokat más módon hasznosítsák, (pl. a fenti példánál maradva egy sörgyártó cégnek biztosan sok pénze lenne arra, ha tudná, hogy milyen emberek, mikor, hol milyen sörből mennyit isznak -- ilyen infók már biztosan vannak a piacon, az a kérdés, hogy a meglévő információkhoz képest van-e elég többletértéke az uStamp által gyűjtött adatoknak. 

Akárhogyis, sok sikert nekik!

(forrás: uStamp, vélemény: saját)

1 komment

Címkék: startup portfolioblogger piacralépés ustamp


A bejegyzés trackback címe:

https://kockazatitoke.blog.hu/api/trackback/id/tr506467399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pontolo / www.pontolo.hu · http://pontolo.blog.hu 2014.07.03. 12:28:27

Sok sikert nekik! (Jó validáció ez nekünk is, jó dolog amit csinálunk, ráadásul sokan elférünk a piacon, főleg ha a koncepció erősen más).
süti beállítások módosítása